Atıf Formatları
Doğa Eğitiminin Öğrencilerin Fen Bilgisine Yönelik TutumlarınaEtkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. Özkan And Ü. Umdu Topsakal, "Doğa Eğitiminin Öğrencilerin Fen Bilgisine Yönelik TutumlarınaEtkisi," V. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.128-132, 2018

Özkan, G. And Umdu Topsakal, Ü. 2018. Doğa Eğitiminin Öğrencilerin Fen Bilgisine Yönelik TutumlarınaEtkisi. V. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi , (İstanbul, Turkey), 128-132.

Özkan, G., & Umdu Topsakal, Ü., (2018). Doğa Eğitiminin Öğrencilerin Fen Bilgisine Yönelik TutumlarınaEtkisi . V. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi (pp.128-132). İstanbul, Turkey

Özkan, Gülbin, And Ünsal UMDU TOPSAKAL. "Doğa Eğitiminin Öğrencilerin Fen Bilgisine Yönelik TutumlarınaEtkisi," V. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Turkey, 2018

Özkan, Gülbin And Umdu Topsakal, Ünsal U. . "Doğa Eğitiminin Öğrencilerin Fen Bilgisine Yönelik TutumlarınaEtkisi." V. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.128-132, 2018

Özkan, G. And Umdu Topsakal, Ü. (2018) . "Doğa Eğitiminin Öğrencilerin Fen Bilgisine Yönelik TutumlarınaEtkisi." V. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.128-132.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Gülbin Özkan And author={Ünsal UMDU TOPSAKAL}, title={Doğa Eğitiminin Öğrencilerin Fen Bilgisine Yönelik TutumlarınaEtkisi}, congress name={V. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2018}, pages={128-132} }