Atıf Formatları
Bir Çevrimiçi Öğrenme Ortamının, Yetişkinlerin Çevrimiçi Öz-Yeterlik Algısı Ve Akademik Başarılarına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

P. ÖZTÜRK And S. B. KERT, "Bir Çevrimiçi Öğrenme Ortamının, Yetişkinlerin Çevrimiçi Öz-Yeterlik Algısı Ve Akademik Başarılarına Etkisi," ACTA INFOLOGICA , vol.1, pp.39-54, 2017

ÖZTÜRK, P. And KERT, S. B. 2017. Bir Çevrimiçi Öğrenme Ortamının, Yetişkinlerin Çevrimiçi Öz-Yeterlik Algısı Ve Akademik Başarılarına Etkisi. ACTA INFOLOGICA , vol.1 , 39-54.

ÖZTÜRK, P., & KERT, S. B., (2017). Bir Çevrimiçi Öğrenme Ortamının, Yetişkinlerin Çevrimiçi Öz-Yeterlik Algısı Ve Akademik Başarılarına Etkisi. ACTA INFOLOGICA , vol.1, 39-54.

ÖZTÜRK, PINAR, And Serhat Bahadır KERT. "Bir Çevrimiçi Öğrenme Ortamının, Yetişkinlerin Çevrimiçi Öz-Yeterlik Algısı Ve Akademik Başarılarına Etkisi," ACTA INFOLOGICA , vol.1, 39-54, 2017

ÖZTÜRK, PINAR And KERT, Serhat B. . "Bir Çevrimiçi Öğrenme Ortamının, Yetişkinlerin Çevrimiçi Öz-Yeterlik Algısı Ve Akademik Başarılarına Etkisi." ACTA INFOLOGICA , vol.1, pp.39-54, 2017

ÖZTÜRK, P. And KERT, S. B. (2017) . "Bir Çevrimiçi Öğrenme Ortamının, Yetişkinlerin Çevrimiçi Öz-Yeterlik Algısı Ve Akademik Başarılarına Etkisi." ACTA INFOLOGICA , vol.1, pp.39-54.

@article{article, author={PINAR ÖZTÜRK And author={Serhat Bahadır KERT}, title={Bir Çevrimiçi Öğrenme Ortamının, Yetişkinlerin Çevrimiçi Öz-Yeterlik Algısı Ve Akademik Başarılarına Etkisi}, journal={ACTA INFOLOGICA}, year=2017, pages={39-54} }