Atıf Formatları
Kuantum Öğrenme Yaklaşımının İngilizce Kelime Öğrenme Üzerine Etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Usanmaz Et Al. , "Kuantum Öğrenme Yaklaşımının İngilizce Kelime Öğrenme Üzerine Etkileri," Türkiye Eğitim Dergisi , vol.2, no.2, pp.95-107, 2017

Usanmaz, E. Et Al. 2017. Kuantum Öğrenme Yaklaşımının İngilizce Kelime Öğrenme Üzerine Etkileri. Türkiye Eğitim Dergisi , vol.2, no.2 , 95-107.

Usanmaz, E., Alcı, B., & Çeliköz, N., (2017). Kuantum Öğrenme Yaklaşımının İngilizce Kelime Öğrenme Üzerine Etkileri. Türkiye Eğitim Dergisi , vol.2, no.2, 95-107.

Usanmaz, Ebubekir, Bülent ALCI, And Nadir ÇELİKÖZ. "Kuantum Öğrenme Yaklaşımının İngilizce Kelime Öğrenme Üzerine Etkileri," Türkiye Eğitim Dergisi , vol.2, no.2, 95-107, 2017

Usanmaz, Ebubekir Et Al. "Kuantum Öğrenme Yaklaşımının İngilizce Kelime Öğrenme Üzerine Etkileri." Türkiye Eğitim Dergisi , vol.2, no.2, pp.95-107, 2017

Usanmaz, E. Alcı, B. And Çeliköz, N. (2017) . "Kuantum Öğrenme Yaklaşımının İngilizce Kelime Öğrenme Üzerine Etkileri." Türkiye Eğitim Dergisi , vol.2, no.2, pp.95-107.

@article{article, author={Ebubekir Usanmaz Et Al. }, title={Kuantum Öğrenme Yaklaşımının İngilizce Kelime Öğrenme Üzerine Etkileri}, journal={Türkiye Eğitim Dergisi}, year=2017, pages={95-107} }