E. Usanmaz Et Al. , "Kuantum Öğrenme Yaklaşımının İngilizce Kelime Öğrenme Üzerine Etkileri," Türkiye Eğitim Dergisi , vol.2, no.2, pp.95-107, 2017
Usanmaz, E. Et Al. 2017. Kuantum Öğrenme Yaklaşımının İngilizce Kelime Öğrenme Üzerine Etkileri. Türkiye Eğitim Dergisi , vol.2, no.2 , 95-107.
Usanmaz, E., Alcı, B., & Çeliköz, N., (2017). Kuantum Öğrenme Yaklaşımının İngilizce Kelime Öğrenme Üzerine Etkileri. Türkiye Eğitim Dergisi , vol.2, no.2, 95-107.
Usanmaz, Ebubekir, Bülent ALCI, And Nadir ÇELİKÖZ. "Kuantum Öğrenme Yaklaşımının İngilizce Kelime Öğrenme Üzerine Etkileri," Türkiye Eğitim Dergisi , vol.2, no.2, 95-107, 2017
Usanmaz, Ebubekir Et Al. "Kuantum Öğrenme Yaklaşımının İngilizce Kelime Öğrenme Üzerine Etkileri." Türkiye Eğitim Dergisi , vol.2, no.2, pp.95-107, 2017
Usanmaz, E. Alcı, B. And Çeliköz, N. (2017) . "Kuantum Öğrenme Yaklaşımının İngilizce Kelime Öğrenme Üzerine Etkileri." Türkiye Eğitim Dergisi , vol.2, no.2, pp.95-107.
@article{article, author={Ebubekir Usanmaz Et Al. }, title={Kuantum Öğrenme Yaklaşımının İngilizce Kelime Öğrenme Üzerine Etkileri}, journal={Türkiye Eğitim Dergisi}, year=2017, pages={95-107} }