Atıf Formatları
TATİL PAYLAŞIMLARINI NİÇİN SEVİYORUZ?:İKNA MESAJLARININ DUYGUSAL VEDAVRANIŞSAL TEPKİLER ÜZERİNE ETKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. AYAR ŞENTÜRK Et Al. , "TATİL PAYLAŞIMLARINI NİÇİN SEVİYORUZ?:İKNA MESAJLARININ DUYGUSAL VEDAVRANIŞSAL TEPKİLER ÜZERİNE ETKİSİ," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.23, pp.139-161, 2019

AYAR ŞENTÜRK, H. Et Al. 2019. TATİL PAYLAŞIMLARINI NİÇİN SEVİYORUZ?:İKNA MESAJLARININ DUYGUSAL VEDAVRANIŞSAL TEPKİLER ÜZERİNE ETKİSİ. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.23 , 139-161.

AYAR ŞENTÜRK, H., AKGÜN, A. E., & KESKİN, H., (2019). TATİL PAYLAŞIMLARINI NİÇİN SEVİYORUZ?:İKNA MESAJLARININ DUYGUSAL VEDAVRANIŞSAL TEPKİLER ÜZERİNE ETKİSİ. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.23, 139-161.

AYAR ŞENTÜRK, Hayat, Ali Ekber AKGÜN, And Halit KESKİN. "TATİL PAYLAŞIMLARINI NİÇİN SEVİYORUZ?:İKNA MESAJLARININ DUYGUSAL VEDAVRANIŞSAL TEPKİLER ÜZERİNE ETKİSİ," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.23, 139-161, 2019

AYAR ŞENTÜRK, Hayat A. Et Al. "TATİL PAYLAŞIMLARINI NİÇİN SEVİYORUZ?:İKNA MESAJLARININ DUYGUSAL VEDAVRANIŞSAL TEPKİLER ÜZERİNE ETKİSİ." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.23, pp.139-161, 2019

AYAR ŞENTÜRK, H. AKGÜN, A. E. And KESKİN, H. (2019) . "TATİL PAYLAŞIMLARINI NİÇİN SEVİYORUZ?:İKNA MESAJLARININ DUYGUSAL VEDAVRANIŞSAL TEPKİLER ÜZERİNE ETKİSİ." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.23, pp.139-161.

@article{article, author={Hayat AYAR ŞENTÜRK Et Al. }, title={TATİL PAYLAŞIMLARINI NİÇİN SEVİYORUZ?:İKNA MESAJLARININ DUYGUSAL VEDAVRANIŞSAL TEPKİLER ÜZERİNE ETKİSİ}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={139-161} }