Atıf Formatları
Türkiye’deki İngilizce Ders Kitaplarında Dinleme Metinlerinin Kelime Profili ve ADOPÇ Yeterlik Seviyeleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. BAŞAL, "Türkiye’deki İngilizce Ders Kitaplarında Dinleme Metinlerinin Kelime Profili ve ADOPÇ Yeterlik Seviyeleri," Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2018) , İstanbul, Turkey, pp.4, 2018

BAŞAL, A. 2018. Türkiye’deki İngilizce Ders Kitaplarında Dinleme Metinlerinin Kelime Profili ve ADOPÇ Yeterlik Seviyeleri. Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2018) , (İstanbul, Turkey), 4.

BAŞAL, A., (2018). Türkiye’deki İngilizce Ders Kitaplarında Dinleme Metinlerinin Kelime Profili ve ADOPÇ Yeterlik Seviyeleri . Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2018) (pp.4). İstanbul, Turkey

BAŞAL, Ahmet. "Türkiye’deki İngilizce Ders Kitaplarında Dinleme Metinlerinin Kelime Profili ve ADOPÇ Yeterlik Seviyeleri," Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2018), İstanbul, Turkey, 2018

BAŞAL, Ahmet. "Türkiye’deki İngilizce Ders Kitaplarında Dinleme Metinlerinin Kelime Profili ve ADOPÇ Yeterlik Seviyeleri." Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2018) , İstanbul, Turkey, pp.4, 2018

BAŞAL, A. (2018) . "Türkiye’deki İngilizce Ders Kitaplarında Dinleme Metinlerinin Kelime Profili ve ADOPÇ Yeterlik Seviyeleri." Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2018) , İstanbul, Turkey, p.4.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Ahmet BAŞAL}, title={Türkiye’deki İngilizce Ders Kitaplarında Dinleme Metinlerinin Kelime Profili ve ADOPÇ Yeterlik Seviyeleri}, congress name={Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2018)}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2018}, pages={4} }