Atıf Formatları
Okuduğunu anlama ve metne karşı geliştirilen tutum üzerinde metnin bilgi verici veya hikâye edici olmasının etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. BAŞARAN And H. AKYOL, "Okuduğunu anlama ve metne karşı geliştirilen tutum üzerinde metnin bilgi verici veya hikâye edici olmasının etkisi," Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2009

BAŞARAN, M. And AKYOL, H. 2009. Okuduğunu anlama ve metne karşı geliştirilen tutum üzerinde metnin bilgi verici veya hikâye edici olmasının etkisi. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi .

BAŞARAN, M., & AKYOL, H., (2009). Okuduğunu anlama ve metne karşı geliştirilen tutum üzerinde metnin bilgi verici veya hikâye edici olmasının etkisi. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi .

BAŞARAN, Mustafa, And HAYATİ AKYOL. "Okuduğunu anlama ve metne karşı geliştirilen tutum üzerinde metnin bilgi verici veya hikâye edici olmasının etkisi," Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2009

BAŞARAN, Mustafa And AKYOL, HAYATİ. "Okuduğunu anlama ve metne karşı geliştirilen tutum üzerinde metnin bilgi verici veya hikâye edici olmasının etkisi." Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2009

BAŞARAN, M. And AKYOL, H. (2009) . "Okuduğunu anlama ve metne karşı geliştirilen tutum üzerinde metnin bilgi verici veya hikâye edici olmasının etkisi." Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi .

@article{article, author={Mustafa BAŞARAN And author={HAYATİ AKYOL}, title={Okuduğunu anlama ve metne karşı geliştirilen tutum üzerinde metnin bilgi verici veya hikâye edici olmasının etkisi}, journal={Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2009}