Atıf Formatları
Faktöriyel ve Permütasyon Konusunun Öğretilmesinde Uygulanan Şifreleme Etkinliğinin Öğrenci Başarısına Etkisi.
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. BAHADIR, "Faktöriyel ve Permütasyon Konusunun Öğretilmesinde Uygulanan Şifreleme Etkinliğinin Öğrenci Başarısına Etkisi.," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.40, pp.131-146, 2015

BAHADIR, E. 2015. Faktöriyel ve Permütasyon Konusunun Öğretilmesinde Uygulanan Şifreleme Etkinliğinin Öğrenci Başarısına Etkisi.. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.40 , 131-146.

BAHADIR, E., (2015). Faktöriyel ve Permütasyon Konusunun Öğretilmesinde Uygulanan Şifreleme Etkinliğinin Öğrenci Başarısına Etkisi.. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.40, 131-146.

BAHADIR, Elif. "Faktöriyel ve Permütasyon Konusunun Öğretilmesinde Uygulanan Şifreleme Etkinliğinin Öğrenci Başarısına Etkisi.," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.40, 131-146, 2015

BAHADIR, Elif. "Faktöriyel ve Permütasyon Konusunun Öğretilmesinde Uygulanan Şifreleme Etkinliğinin Öğrenci Başarısına Etkisi.." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.40, pp.131-146, 2015

BAHADIR, E. (2015) . "Faktöriyel ve Permütasyon Konusunun Öğretilmesinde Uygulanan Şifreleme Etkinliğinin Öğrenci Başarısına Etkisi.." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.40, pp.131-146.

@article{article, author={Elif BAHADIR}, title={Faktöriyel ve Permütasyon Konusunun Öğretilmesinde Uygulanan Şifreleme Etkinliğinin Öğrenci Başarısına Etkisi.}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2015, pages={131-146} }