E. BAHADIR, "Faktöriyel ve Permütasyon Konusunun Öğretilmesinde Uygulanan Şifreleme Etkinliğinin Öğrenci Başarısına Etkisi.," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.40, pp.131-146, 2015
BAHADIR, E. 2015. Faktöriyel ve Permütasyon Konusunun Öğretilmesinde Uygulanan Şifreleme Etkinliğinin Öğrenci Başarısına Etkisi.. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.40 , 131-146.
BAHADIR, E., (2015). Faktöriyel ve Permütasyon Konusunun Öğretilmesinde Uygulanan Şifreleme Etkinliğinin Öğrenci Başarısına Etkisi.. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.40, 131-146.
BAHADIR, Elif. "Faktöriyel ve Permütasyon Konusunun Öğretilmesinde Uygulanan Şifreleme Etkinliğinin Öğrenci Başarısına Etkisi.," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.40, 131-146, 2015
BAHADIR, Elif. "Faktöriyel ve Permütasyon Konusunun Öğretilmesinde Uygulanan Şifreleme Etkinliğinin Öğrenci Başarısına Etkisi.." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.40, pp.131-146, 2015
BAHADIR, E. (2015) . "Faktöriyel ve Permütasyon Konusunun Öğretilmesinde Uygulanan Şifreleme Etkinliğinin Öğrenci Başarısına Etkisi.." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.40, pp.131-146.
@article{article, author={Elif BAHADIR}, title={Faktöriyel ve Permütasyon Konusunun Öğretilmesinde Uygulanan Şifreleme Etkinliğinin Öğrenci Başarısına Etkisi.}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2015, pages={131-146} }