Atıf Formatları
Okulöncesi Öğretmenlerinin Çoklu Zekanın Kullanımının Sınıflarında Kullanımına İlişkin Görüşleri (Elazığ Örneği).
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. GÜROL, "Okulöncesi Öğretmenlerinin Çoklu Zekanın Kullanımının Sınıflarında Kullanımına İlişkin Görüşleri (Elazığ Örneği).," 5st International Educational Technology Conference (IETC 2005). , 2005

GÜROL, A. 2005. Okulöncesi Öğretmenlerinin Çoklu Zekanın Kullanımının Sınıflarında Kullanımına İlişkin Görüşleri (Elazığ Örneği).. 5st International Educational Technology Conference (IETC 2005). .

GÜROL, A., (2005). Okulöncesi Öğretmenlerinin Çoklu Zekanın Kullanımının Sınıflarında Kullanımına İlişkin Görüşleri (Elazığ Örneği). . 5st International Educational Technology Conference (IETC 2005).

GÜROL, Aysun. "Okulöncesi Öğretmenlerinin Çoklu Zekanın Kullanımının Sınıflarında Kullanımına İlişkin Görüşleri (Elazığ Örneği).," 5st International Educational Technology Conference (IETC 2005)., 2005

GÜROL, Aysun. "Okulöncesi Öğretmenlerinin Çoklu Zekanın Kullanımının Sınıflarında Kullanımına İlişkin Görüşleri (Elazığ Örneği).." 5st International Educational Technology Conference (IETC 2005). , 2005

GÜROL, A. (2005) . "Okulöncesi Öğretmenlerinin Çoklu Zekanın Kullanımının Sınıflarında Kullanımına İlişkin Görüşleri (Elazığ Örneği).." 5st International Educational Technology Conference (IETC 2005). .

@conferencepaper{conferencepaper, author={Aysun GÜROL}, title={Okulöncesi Öğretmenlerinin Çoklu Zekanın Kullanımının Sınıflarında Kullanımına İlişkin Görüşleri (Elazığ Örneği).}, congress name={5st International Educational Technology Conference (IETC 2005).}, city={}, country={}, year={2005}}