M. GÜROL, "Oluşturmacı Öğrenme Yaklaşımının Uzmanlaşmaya Etkisi," The Turkish Online Journal of Educational Technology (TOJET). January 2005 ISSN: 1303-6521 Volume 4, Issue 1, Article 19. , vol.4, no.1, pp.141-145, 2005
GÜROL, M. 2005. Oluşturmacı Öğrenme Yaklaşımının Uzmanlaşmaya Etkisi. The Turkish Online Journal of Educational Technology (TOJET). January 2005 ISSN: 1303-6521 Volume 4, Issue 1, Article 19. , vol.4, no.1 , 141-145.
GÜROL, M., (2005). Oluşturmacı Öğrenme Yaklaşımının Uzmanlaşmaya Etkisi. The Turkish Online Journal of Educational Technology (TOJET). January 2005 ISSN: 1303-6521 Volume 4, Issue 1, Article 19. , vol.4, no.1, 141-145.
GÜROL, Mehmet. "Oluşturmacı Öğrenme Yaklaşımının Uzmanlaşmaya Etkisi," The Turkish Online Journal of Educational Technology (TOJET). January 2005 ISSN: 1303-6521 Volume 4, Issue 1, Article 19. , vol.4, no.1, 141-145, 2005
GÜROL, Mehmet. "Oluşturmacı Öğrenme Yaklaşımının Uzmanlaşmaya Etkisi." The Turkish Online Journal of Educational Technology (TOJET). January 2005 ISSN: 1303-6521 Volume 4, Issue 1, Article 19. , vol.4, no.1, pp.141-145, 2005
GÜROL, M. (2005) . "Oluşturmacı Öğrenme Yaklaşımının Uzmanlaşmaya Etkisi." The Turkish Online Journal of Educational Technology (TOJET). January 2005 ISSN: 1303-6521 Volume 4, Issue 1, Article 19. , vol.4, no.1, pp.141-145.
@article{article, author={Mehmet GÜROL}, title={Oluşturmacı Öğrenme Yaklaşımının Uzmanlaşmaya Etkisi}, journal={The Turkish Online Journal of Educational Technology (TOJET). January 2005 ISSN: 1303-6521 Volume 4, Issue 1, Article 19.}, year=2005, pages={141-145} }