Atıf Formatları
Türkiye’deki otizmli çocukların alternatif ve destekleyici iletişim sisteminde en çok kullandığı sözcükler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. Gündoğdu Et Al. , "Türkiye’deki otizmli çocukların alternatif ve destekleyici iletişim sisteminde en çok kullandığı sözcükler," Educational Technology Theory and Practice , vol.9, no.2, pp.392-415, 2019

Gündoğdu, D. Et Al. 2019. Türkiye’deki otizmli çocukların alternatif ve destekleyici iletişim sisteminde en çok kullandığı sözcükler. Educational Technology Theory and Practice , vol.9, no.2 , 392-415.

Gündoğdu, D., Elcik, Z., & DOENYAS, C., (2019). Türkiye’deki otizmli çocukların alternatif ve destekleyici iletişim sisteminde en çok kullandığı sözcükler. Educational Technology Theory and Practice , vol.9, no.2, 392-415.

Gündoğdu, Duygu, Zafer Elcik, And Ceymi DOENYAS. "Türkiye’deki otizmli çocukların alternatif ve destekleyici iletişim sisteminde en çok kullandığı sözcükler," Educational Technology Theory and Practice , vol.9, no.2, 392-415, 2019

Gündoğdu, Duygu Et Al. "Türkiye’deki otizmli çocukların alternatif ve destekleyici iletişim sisteminde en çok kullandığı sözcükler." Educational Technology Theory and Practice , vol.9, no.2, pp.392-415, 2019

Gündoğdu, D. Elcik, Z. And DOENYAS, C. (2019) . "Türkiye’deki otizmli çocukların alternatif ve destekleyici iletişim sisteminde en çok kullandığı sözcükler." Educational Technology Theory and Practice , vol.9, no.2, pp.392-415.

@article{article, author={Duygu Gündoğdu Et Al. }, title={Türkiye’deki otizmli çocukların alternatif ve destekleyici iletişim sisteminde en çok kullandığı sözcükler}, journal={Educational Technology Theory and Practice}, year=2019, pages={392-415} }