Z. Taşpınar Şener And H. Ünal, "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Dörtgenlere Yönelik Kavram İmajları," V.TURKCESS ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , İstanbul, Turkey, pp.549-550, 2019
Taşpınar Şener, Z. And Ünal, H. 2019. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Dörtgenlere Yönelik Kavram İmajları. V.TURKCESS ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (İstanbul, Turkey), 549-550.
Taşpınar Şener, Z., & Ünal, H., (2019). Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Dörtgenlere Yönelik Kavram İmajları . V.TURKCESS ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ (pp.549-550). İstanbul, Turkey
Taşpınar Şener, Zehra, And Hasan ÜNAL. "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Dörtgenlere Yönelik Kavram İmajları," V.TURKCESS ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Turkey, 2019
Taşpınar Şener, Zehra T. And Ünal, Hasan. "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Dörtgenlere Yönelik Kavram İmajları." V.TURKCESS ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , İstanbul, Turkey, pp.549-550, 2019
Taşpınar Şener, Z. And Ünal, H. (2019) . "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Dörtgenlere Yönelik Kavram İmajları." V.TURKCESS ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , İstanbul, Turkey, pp.549-550.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Zehra TAŞPINAR ŞENER And author={Hasan ÜNAL}, title={Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Dörtgenlere Yönelik Kavram İmajları}, congress name={V.TURKCESS ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2019}, pages={549-550} }