Atıf Formatları
Tüketicilerin Sosyo-Psikolojik ve Demografik Özellikleri, İlgilenim, Subjektif Bilgi ve Güven Düzeyine Bsğlı Olarak Moda Giysi Pazarının Bölümlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. Ozansoy Çadırcı, "Tüketicilerin Sosyo-Psikolojik ve Demografik Özellikleri, İlgilenim, Subjektif Bilgi ve Güven Düzeyine Bsğlı Olarak Moda Giysi Pazarının Bölümlendirilmesi," ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi , vol.9, no.33, pp.143-152, 2010

Ozansoy Çadırcı, T. 2010. Tüketicilerin Sosyo-Psikolojik ve Demografik Özellikleri, İlgilenim, Subjektif Bilgi ve Güven Düzeyine Bsğlı Olarak Moda Giysi Pazarının Bölümlendirilmesi. ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi , vol.9, no.33 , 143-152.

Ozansoy Çadırcı, T., (2010). Tüketicilerin Sosyo-Psikolojik ve Demografik Özellikleri, İlgilenim, Subjektif Bilgi ve Güven Düzeyine Bsğlı Olarak Moda Giysi Pazarının Bölümlendirilmesi. ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi , vol.9, no.33, 143-152.

Ozansoy Çadırcı, Tuğçe. "Tüketicilerin Sosyo-Psikolojik ve Demografik Özellikleri, İlgilenim, Subjektif Bilgi ve Güven Düzeyine Bsğlı Olarak Moda Giysi Pazarının Bölümlendirilmesi," ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi , vol.9, no.33, 143-152, 2010

Ozansoy Çadırcı, Tuğçe O. . "Tüketicilerin Sosyo-Psikolojik ve Demografik Özellikleri, İlgilenim, Subjektif Bilgi ve Güven Düzeyine Bsğlı Olarak Moda Giysi Pazarının Bölümlendirilmesi." ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi , vol.9, no.33, pp.143-152, 2010

Ozansoy Çadırcı, T. (2010) . "Tüketicilerin Sosyo-Psikolojik ve Demografik Özellikleri, İlgilenim, Subjektif Bilgi ve Güven Düzeyine Bsğlı Olarak Moda Giysi Pazarının Bölümlendirilmesi." ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi , vol.9, no.33, pp.143-152.

@article{article, author={Tuğçe OZANSOY ÇADIRCI}, title={Tüketicilerin Sosyo-Psikolojik ve Demografik Özellikleri, İlgilenim, Subjektif Bilgi ve Güven Düzeyine Bsğlı Olarak Moda Giysi Pazarının Bölümlendirilmesi}, journal={ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi}, year=2010, pages={143-152} }