Atıf Formatları
İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerine Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Öğretiminin Okuduğunu Anlama Başarısı Üzerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. Özyılmaz And B. Alcı, "İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerine Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Öğretiminin Okuduğunu Anlama Başarısı Üzerine Etkisi," KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ , vol.1, no.4, pp.71-94, 2011

Özyılmaz, G. And Alcı, B. 2011. İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerine Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Öğretiminin Okuduğunu Anlama Başarısı Üzerine Etkisi. KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ , vol.1, no.4 , 71-94.

Özyılmaz, G., & Alcı, B., (2011). İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerine Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Öğretiminin Okuduğunu Anlama Başarısı Üzerine Etkisi. KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ , vol.1, no.4, 71-94.

Özyılmaz, Gökçe, And Bülent ALCI. "İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerine Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Öğretiminin Okuduğunu Anlama Başarısı Üzerine Etkisi," KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ , vol.1, no.4, 71-94, 2011

Özyılmaz, Gökçe And Alcı, Bülent. "İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerine Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Öğretiminin Okuduğunu Anlama Başarısı Üzerine Etkisi." KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ , vol.1, no.4, pp.71-94, 2011

Özyılmaz, G. And Alcı, B. (2011) . "İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerine Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Öğretiminin Okuduğunu Anlama Başarısı Üzerine Etkisi." KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ , vol.1, no.4, pp.71-94.

@article{article, author={Gökçe Özyılmaz And author={Bülent ALCI}, title={İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerine Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Öğretiminin Okuduğunu Anlama Başarısı Üzerine Etkisi}, journal={KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ}, year=2011, pages={71-94} }