E. Yazıcı Et Al. , "41 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli Öğretiminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Başarısına Etkisi," International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.8, no.4, pp.19-40, 2020
Yazıcı, E. Et Al. 2020. 41 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli Öğretiminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Başarısına Etkisi. International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.8, no.4 , 19-40.
Yazıcı, E., Baş, B., & Karatay, H., (2020). 41 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli Öğretiminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Başarısına Etkisi. International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.8, no.4, 19-40.
Yazıcı, Emre, Bayram BAŞ, And Halit Karatay. "41 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli Öğretiminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Başarısına Etkisi," International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.8, no.4, 19-40, 2020
Yazıcı, Emre Et Al. "41 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli Öğretiminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Başarısına Etkisi." International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.8, no.4, pp.19-40, 2020
Yazıcı, E. Baş, B. And Karatay, H. (2020) . "41 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli Öğretiminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Başarısına Etkisi." International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.8, no.4, pp.19-40.
@article{article, author={Emre YAZICI Et Al. }, title={41 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli Öğretiminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Başarısına Etkisi}, journal={International Journal of Languages’ Education and Teaching}, year=2020, pages={19-40} }