Atıf Formatları
Lise Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarının Belirlenmesi: “Sindirim Sistemi”
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. COŞTU, "Lise Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarının Belirlenmesi: “Sindirim Sistemi”," Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi , vol.3, no.2, pp.378-409, 2022

COŞTU, F. 2022. Lise Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarının Belirlenmesi: “Sindirim Sistemi”. Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi , vol.3, no.2 , 378-409.

COŞTU, F., (2022). Lise Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarının Belirlenmesi: “Sindirim Sistemi”. Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi , vol.3, no.2, 378-409.

COŞTU, Fatma. "Lise Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarının Belirlenmesi: “Sindirim Sistemi”," Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi , vol.3, no.2, 378-409, 2022

COŞTU, Fatma. "Lise Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarının Belirlenmesi: “Sindirim Sistemi”." Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi , vol.3, no.2, pp.378-409, 2022

COŞTU, F. (2022) . "Lise Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarının Belirlenmesi: “Sindirim Sistemi”." Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi , vol.3, no.2, pp.378-409.

@article{article, author={Fatma COŞTU}, title={Lise Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarının Belirlenmesi: “Sindirim Sistemi”}, journal={Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi}, year=2022, pages={378-409} }