E. Enginkaya Erkent, "Futbol Taraftarlarının Sponsor Markalara İlişkin Tutum Satınalma Niyeti ve Takımla Özdeşleşmeleri Arasındaki İlişki," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.36, pp.145-158, 2014
Enginkaya Erkent, E. 2014. Futbol Taraftarlarının Sponsor Markalara İlişkin Tutum Satınalma Niyeti ve Takımla Özdeşleşmeleri Arasındaki İlişki. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.36 , 145-158.
Enginkaya Erkent, E., (2014). Futbol Taraftarlarının Sponsor Markalara İlişkin Tutum Satınalma Niyeti ve Takımla Özdeşleşmeleri Arasındaki İlişki. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.36, 145-158.
Enginkaya Erkent, Ebru. "Futbol Taraftarlarının Sponsor Markalara İlişkin Tutum Satınalma Niyeti ve Takımla Özdeşleşmeleri Arasındaki İlişki," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.36, 145-158, 2014
Enginkaya Erkent, Ebru E. . "Futbol Taraftarlarının Sponsor Markalara İlişkin Tutum Satınalma Niyeti ve Takımla Özdeşleşmeleri Arasındaki İlişki." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.36, pp.145-158, 2014
Enginkaya Erkent, E. (2014) . "Futbol Taraftarlarının Sponsor Markalara İlişkin Tutum Satınalma Niyeti ve Takımla Özdeşleşmeleri Arasındaki İlişki." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.36, pp.145-158.
@article{article, author={Ebru ENGİNKAYA ERKENT}, title={Futbol Taraftarlarının Sponsor Markalara İlişkin Tutum Satınalma Niyeti ve Takımla Özdeşleşmeleri Arasındaki İlişki}, journal={Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2014, pages={145-158} }