Atıf Formatları
Ortaokul öğrencilerinin okur öz algı düzeylerinin cinsiyet sınıf okuma ortamı ve sıklığı açısından incelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. BAŞTUĞ, "Ortaokul öğrencilerinin okur öz algı düzeylerinin cinsiyet sınıf okuma ortamı ve sıklığı açısından incelenmesi," International Journal of Human Sciences , vol.12, no.1, pp.903, 2015

BAŞTUĞ, M. 2015. Ortaokul öğrencilerinin okur öz algı düzeylerinin cinsiyet sınıf okuma ortamı ve sıklığı açısından incelenmesi. International Journal of Human Sciences , vol.12, no.1 , 903.

BAŞTUĞ, M., (2015). Ortaokul öğrencilerinin okur öz algı düzeylerinin cinsiyet sınıf okuma ortamı ve sıklığı açısından incelenmesi. International Journal of Human Sciences , vol.12, no.1, 903.

BAŞTUĞ, MUHAMMET. "Ortaokul öğrencilerinin okur öz algı düzeylerinin cinsiyet sınıf okuma ortamı ve sıklığı açısından incelenmesi," International Journal of Human Sciences , vol.12, no.1, 903, 2015

BAŞTUĞ, MUHAMMET. "Ortaokul öğrencilerinin okur öz algı düzeylerinin cinsiyet sınıf okuma ortamı ve sıklığı açısından incelenmesi." International Journal of Human Sciences , vol.12, no.1, pp.903, 2015

BAŞTUĞ, M. (2015) . "Ortaokul öğrencilerinin okur öz algı düzeylerinin cinsiyet sınıf okuma ortamı ve sıklığı açısından incelenmesi." International Journal of Human Sciences , vol.12, no.1, p.903.

@article{article, author={MUHAMMET BAŞTUĞ}, title={Ortaokul öğrencilerinin okur öz algı düzeylerinin cinsiyet sınıf okuma ortamı ve sıklığı açısından incelenmesi}, journal={International Journal of Human Sciences}, year=2015, pages={903} }