S. Şahin, "The Effect of Consumer Confidence on Aggregate Household Consumption and Leverage," Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.19, no.2, pp.62-87, 2021
Şahin, S. 2021. The Effect of Consumer Confidence on Aggregate Household Consumption and Leverage. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.19, no.2 , 62-87.
Şahin, S., (2021). The Effect of Consumer Confidence on Aggregate Household Consumption and Leverage. Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.19, no.2, 62-87.
Şahin, Serçin. "The Effect of Consumer Confidence on Aggregate Household Consumption and Leverage," Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.19, no.2, 62-87, 2021
Şahin, Serçin. "The Effect of Consumer Confidence on Aggregate Household Consumption and Leverage." Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.19, no.2, pp.62-87, 2021
Şahin, S. (2021) . "The Effect of Consumer Confidence on Aggregate Household Consumption and Leverage." Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.19, no.2, pp.62-87.
@article{article, author={Serçin ŞAHİN}, title={The Effect of Consumer Confidence on Aggregate Household Consumption and Leverage}, journal={Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={62-87} }