Atıf Formatları
Öğretimsel Web 2.0 Araçları Eğitiminin Aday Öğretmenlerin Teknoloji Kullanım Algılarına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. B. YILMAZ, "Öğretimsel Web 2.0 Araçları Eğitiminin Aday Öğretmenlerin Teknoloji Kullanım Algılarına Etkisi," Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Bildiri Özetleri Kitabı , İstanbul, Turkey, 2017

YILMAZ, M. B. 2017. Öğretimsel Web 2.0 Araçları Eğitiminin Aday Öğretmenlerin Teknoloji Kullanım Algılarına Etkisi. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Bildiri Özetleri Kitabı , (İstanbul, Turkey).

YILMAZ, M. B., (2017). Öğretimsel Web 2.0 Araçları Eğitiminin Aday Öğretmenlerin Teknoloji Kullanım Algılarına Etkisi . Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Bildiri Özetleri Kitabı, İstanbul, Turkey

YILMAZ, Mihriban. "Öğretimsel Web 2.0 Araçları Eğitiminin Aday Öğretmenlerin Teknoloji Kullanım Algılarına Etkisi," Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Bildiri Özetleri Kitabı, İstanbul, Turkey, 2017

YILMAZ, Mihriban B. . "Öğretimsel Web 2.0 Araçları Eğitiminin Aday Öğretmenlerin Teknoloji Kullanım Algılarına Etkisi." Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Bildiri Özetleri Kitabı , İstanbul, Turkey, 2017

YILMAZ, M. B. (2017) . "Öğretimsel Web 2.0 Araçları Eğitiminin Aday Öğretmenlerin Teknoloji Kullanım Algılarına Etkisi." Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Bildiri Özetleri Kitabı , İstanbul, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Mihriban Betül YILMAZ}, title={Öğretimsel Web 2.0 Araçları Eğitiminin Aday Öğretmenlerin Teknoloji Kullanım Algılarına Etkisi}, congress name={Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Bildiri Özetleri Kitabı}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2017}}