A. Çiftçi Et Al. , "Stem Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi," Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.350, 2019
Çiftçi, A. Et Al. 2019. Stem Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi. Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , (İstanbul, Turkey), 350.
Çiftçi, A., Topçu, M. S., & Koçulu, A., (2019). Stem Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi . Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (pp.350). İstanbul, Turkey
Çiftçi, Ayşe, Mustafa Sami Topçu, And Aslı KOÇULU. "Stem Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi," Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Turkey, 2019
Çiftçi, Ayşe Et Al. "Stem Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi." Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.350, 2019
Çiftçi, A. Topçu, M. S. And Koçulu, A. (2019) . "Stem Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi." Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Turkey, p.350.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Ayşe Çiftçi Et Al. }, title={Stem Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi}, congress name={Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2019}, pages={350} }