Atıf Formatları
Stem Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Çiftçi Et Al. , "Stem Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi," Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.350, 2019

Çiftçi, A. Et Al. 2019. Stem Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi. Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , (İstanbul, Turkey), 350.

Çiftçi, A., Topçu, M. S., & Koçulu, A., (2019). Stem Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi . Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (pp.350). İstanbul, Turkey

Çiftçi, Ayşe, Mustafa Sami Topçu, And Aslı KOÇULU. "Stem Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi," Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Turkey, 2019

Çiftçi, Ayşe Et Al. "Stem Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi." Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.350, 2019

Çiftçi, A. Topçu, M. S. And Koçulu, A. (2019) . "Stem Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi." Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Turkey, p.350.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Ayşe Çiftçi Et Al. }, title={Stem Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi}, congress name={Uluslararası V. TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2019}, pages={350} }