Atıf Formatları
Okul Öncesi Öğretim Programında Yer Alan Amaç ve Kazanımların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Nuhoğlu And R. Ceylan, "Okul Öncesi Öğretim Programında Yer Alan Amaç ve Kazanımların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Değerlendirilmesi," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, pp.112-127, 2012

Nuhoğlu, H. And Ceylan, R. 2012. Okul Öncesi Öğretim Programında Yer Alan Amaç ve Kazanımların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Değerlendirilmesi. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34 , 112-127.

Nuhoğlu, H., & Ceylan, R., (2012). Okul Öncesi Öğretim Programında Yer Alan Amaç ve Kazanımların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Değerlendirilmesi. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, 112-127.

Nuhoğlu, H, And Remziye CEYLAN. "Okul Öncesi Öğretim Programında Yer Alan Amaç ve Kazanımların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Değerlendirilmesi," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, 112-127, 2012

Nuhoğlu, H And Ceylan, Remziye. "Okul Öncesi Öğretim Programında Yer Alan Amaç ve Kazanımların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Değerlendirilmesi." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, pp.112-127, 2012

Nuhoğlu, H. And Ceylan, R. (2012) . "Okul Öncesi Öğretim Programında Yer Alan Amaç ve Kazanımların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Değerlendirilmesi." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, pp.112-127.

@article{article, author={H Nuhoğlu And author={Remziye CEYLAN}, title={Okul Öncesi Öğretim Programında Yer Alan Amaç ve Kazanımların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Değerlendirilmesi}, journal={Buca Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2012, pages={112-127} }