B. Uçar And F. GÖKALP YAVUZ, "Satış Tutundurma Faaliyetlerinin Tüketicilerin Marka Tercihlerine Etkileri ve Bir Uygulama," İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.31, pp.543-568, 2017
Uçar, B. And GÖKALP YAVUZ, F. 2017. Satış Tutundurma Faaliyetlerinin Tüketicilerin Marka Tercihlerine Etkileri ve Bir Uygulama. İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.31 , 543-568.
Uçar, B., & GÖKALP YAVUZ, F., (2017). Satış Tutundurma Faaliyetlerinin Tüketicilerin Marka Tercihlerine Etkileri ve Bir Uygulama. İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.31, 543-568.
Uçar, Burcu, And Fulya GÖKALP YAVUZ. "Satış Tutundurma Faaliyetlerinin Tüketicilerin Marka Tercihlerine Etkileri ve Bir Uygulama," İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.31, 543-568, 2017
Uçar, Burcu And GÖKALP YAVUZ, Fulya G. . "Satış Tutundurma Faaliyetlerinin Tüketicilerin Marka Tercihlerine Etkileri ve Bir Uygulama." İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.31, pp.543-568, 2017
Uçar, B. And GÖKALP YAVUZ, F. (2017) . "Satış Tutundurma Faaliyetlerinin Tüketicilerin Marka Tercihlerine Etkileri ve Bir Uygulama." İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.31, pp.543-568.
@article{article, author={Burcu Uçar And author={Fulya GÖKALP YAVUZ}, title={Satış Tutundurma Faaliyetlerinin Tüketicilerin Marka Tercihlerine Etkileri ve Bir Uygulama}, journal={İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={543-568} }