Atıf Formatları
İlkokul Öğretmenlerinin Üst-bilişsel Okuma Stratejilerini Kullanabilme Düzeyleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. Çeliköz, "İlkokul Öğretmenlerinin Üst-bilişsel Okuma Stratejilerini Kullanabilme Düzeyleri," International Online Journal of Educational Sciences , vol.9, no.4, pp.51-64, 2017

Çeliköz, N. 2017. İlkokul Öğretmenlerinin Üst-bilişsel Okuma Stratejilerini Kullanabilme Düzeyleri. International Online Journal of Educational Sciences , vol.9, no.4 , 51-64.

Çeliköz, N., (2017). İlkokul Öğretmenlerinin Üst-bilişsel Okuma Stratejilerini Kullanabilme Düzeyleri. International Online Journal of Educational Sciences , vol.9, no.4, 51-64.

Çeliköz, Nadir. "İlkokul Öğretmenlerinin Üst-bilişsel Okuma Stratejilerini Kullanabilme Düzeyleri," International Online Journal of Educational Sciences , vol.9, no.4, 51-64, 2017

Çeliköz, Nadir. "İlkokul Öğretmenlerinin Üst-bilişsel Okuma Stratejilerini Kullanabilme Düzeyleri." International Online Journal of Educational Sciences , vol.9, no.4, pp.51-64, 2017

Çeliköz, N. (2017) . "İlkokul Öğretmenlerinin Üst-bilişsel Okuma Stratejilerini Kullanabilme Düzeyleri." International Online Journal of Educational Sciences , vol.9, no.4, pp.51-64.

@article{article, author={Nadir ÇELİKÖZ}, title={İlkokul Öğretmenlerinin Üst-bilişsel Okuma Stratejilerini Kullanabilme Düzeyleri}, journal={International Online Journal of Educational Sciences}, year=2017, pages={51-64} }