Atıf Formatları
İNGİLİZCE ÖĞRENMEDE EĞİTSEL BİLGİSAYAR OYUNU KULLANMANIN ERİŞİYE VE KALICILIĞA ETKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. GÜROL, "İNGİLİZCE ÖĞRENMEDE EĞİTSEL BİLGİSAYAR OYUNU KULLANMANIN ERİŞİYE VE KALICILIĞA ETKİSİ," Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , vol.10, no.15, pp.313-332, 2015

GÜROL, M. 2015. İNGİLİZCE ÖĞRENMEDE EĞİTSEL BİLGİSAYAR OYUNU KULLANMANIN ERİŞİYE VE KALICILIĞA ETKİSİ. Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , vol.10, no.15 , 313-332.

GÜROL, M., (2015). İNGİLİZCE ÖĞRENMEDE EĞİTSEL BİLGİSAYAR OYUNU KULLANMANIN ERİŞİYE VE KALICILIĞA ETKİSİ. Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , vol.10, no.15, 313-332.

GÜROL, Mehmet. "İNGİLİZCE ÖĞRENMEDE EĞİTSEL BİLGİSAYAR OYUNU KULLANMANIN ERİŞİYE VE KALICILIĞA ETKİSİ," Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , vol.10, no.15, 313-332, 2015

GÜROL, Mehmet. "İNGİLİZCE ÖĞRENMEDE EĞİTSEL BİLGİSAYAR OYUNU KULLANMANIN ERİŞİYE VE KALICILIĞA ETKİSİ." Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , vol.10, no.15, pp.313-332, 2015

GÜROL, M. (2015) . "İNGİLİZCE ÖĞRENMEDE EĞİTSEL BİLGİSAYAR OYUNU KULLANMANIN ERİŞİYE VE KALICILIĞA ETKİSİ." Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , vol.10, no.15, pp.313-332.

@article{article, author={Mehmet GÜROL}, title={İNGİLİZCE ÖĞRENMEDE EĞİTSEL BİLGİSAYAR OYUNU KULLANMANIN ERİŞİYE VE KALICILIĞA ETKİSİ}, journal={Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic}, year=2015, pages={313-332} }