Atıf Formatları
Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerini Geliştirmede Derinlemesine Okuma Stratejisinin Uygulanması Üzerine Bir Durum Çalışması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. Öncü, "Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerini Geliştirmede Derinlemesine Okuma Stratejisinin Uygulanması Üzerine Bir Durum Çalışması," International Education Congress 2024 / EDUCongress 2024 , Diyarbakır, Turkey, pp.559-562, 2024

Öncü, B. 2024. Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerini Geliştirmede Derinlemesine Okuma Stratejisinin Uygulanması Üzerine Bir Durum Çalışması. International Education Congress 2024 / EDUCongress 2024 , (Diyarbakır, Turkey), 559-562.

Öncü, B., (2024). Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerini Geliştirmede Derinlemesine Okuma Stratejisinin Uygulanması Üzerine Bir Durum Çalışması . International Education Congress 2024 / EDUCongress 2024 (pp.559-562). Diyarbakır, Turkey

Öncü, Burak. "Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerini Geliştirmede Derinlemesine Okuma Stratejisinin Uygulanması Üzerine Bir Durum Çalışması," International Education Congress 2024 / EDUCongress 2024, Diyarbakır, Turkey, 2024

Öncü, Burak. "Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerini Geliştirmede Derinlemesine Okuma Stratejisinin Uygulanması Üzerine Bir Durum Çalışması." International Education Congress 2024 / EDUCongress 2024 , Diyarbakır, Turkey, pp.559-562, 2024

Öncü, B. (2024) . "Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerini Geliştirmede Derinlemesine Okuma Stratejisinin Uygulanması Üzerine Bir Durum Çalışması." International Education Congress 2024 / EDUCongress 2024 , Diyarbakır, Turkey, pp.559-562.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Burak ÖNCÜ}, title={Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerini Geliştirmede Derinlemesine Okuma Stratejisinin Uygulanması Üzerine Bir Durum Çalışması}, congress name={International Education Congress 2024 / EDUCongress 2024}, city={Diyarbakır}, country={Turkey}, year={2024}, pages={559-562} }