Atıf Formatları
2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Ö. Harmankaya And Y. Taşkın, "2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi," 2. Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi , Antalya, Turkey, pp.355, 2018

Harmankaya, M. Ö. And Taşkın, Y. 2018. 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi. 2. Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi , (Antalya, Turkey), 355.

Harmankaya, M. Ö., & Taşkın, Y., (2018). 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi . 2. Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi (pp.355). Antalya, Turkey

Harmankaya, Mustafa, And Yusuf Taşkın. "2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi," 2. Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Turkey, 2018

Harmankaya, Mustafa Ö. And Taşkın, Yusuf. "2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi." 2. Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi , Antalya, Turkey, pp.355, 2018

Harmankaya, M. Ö. And Taşkın, Y. (2018) . "2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi." 2. Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi , Antalya, Turkey, p.355.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Mustafa Özgün HARMANKAYA And author={Yusuf Taşkın}, title={2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi}, congress name={2. Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2018}, pages={355} }