Atıf Formatları
Okulöncesi öğretmenleri ile okulöncesi öğretmen adaylarının eğitimde dramaya ilişkin kendilerini yeterli bulma düzeylerinin belirlenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. GÜROL, "Okulöncesi öğretmenleri ile okulöncesi öğretmen adaylarının eğitimde dramaya ilişkin kendilerini yeterli bulma düzeylerinin belirlenmesi," Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.2, pp.147-165, 2003

GÜROL, A. 2003. Okulöncesi öğretmenleri ile okulöncesi öğretmen adaylarının eğitimde dramaya ilişkin kendilerini yeterli bulma düzeylerinin belirlenmesi. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.2 , 147-165.

GÜROL, A., (2003). Okulöncesi öğretmenleri ile okulöncesi öğretmen adaylarının eğitimde dramaya ilişkin kendilerini yeterli bulma düzeylerinin belirlenmesi. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.2, 147-165.

GÜROL, Aysun. "Okulöncesi öğretmenleri ile okulöncesi öğretmen adaylarının eğitimde dramaya ilişkin kendilerini yeterli bulma düzeylerinin belirlenmesi," Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.2, 147-165, 2003

GÜROL, Aysun. "Okulöncesi öğretmenleri ile okulöncesi öğretmen adaylarının eğitimde dramaya ilişkin kendilerini yeterli bulma düzeylerinin belirlenmesi." Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.2, pp.147-165, 2003

GÜROL, A. (2003) . "Okulöncesi öğretmenleri ile okulöncesi öğretmen adaylarının eğitimde dramaya ilişkin kendilerini yeterli bulma düzeylerinin belirlenmesi." Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.13, no.2, pp.147-165.

@article{article, author={Aysun GÜROL}, title={Okulöncesi öğretmenleri ile okulöncesi öğretmen adaylarının eğitimde dramaya ilişkin kendilerini yeterli bulma düzeylerinin belirlenmesi}, journal={Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2003, pages={147-165} }