Atıf Formatları
Fen Bilgisi Öğretmenleri Fen Bilgisi Öğretmen Adayları ve Maarif Müfettişlerinin Fen Öğretimi ve Öğrenimine Yönelik İnanışlarının Karşılaştırılması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Ö. Kapıcı And H. Akçay, "COMPARISONS OF SCIENCE TEACHERS’, PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ AND SUPERINTENDENTS’ BELIEFS INTENDED FOR SCIENCE TEACHING AND LEARNING," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.36, pp.153-168, 2016

Kapıcı, H. Ö. And Akçay, H. 2016. COMPARISONS OF SCIENCE TEACHERS’, PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ AND SUPERINTENDENTS’ BELIEFS INTENDED FOR SCIENCE TEACHING AND LEARNING. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.36 , 153-168.

Kapıcı, H. Ö., & Akçay, H., (2016). COMPARISONS OF SCIENCE TEACHERS’, PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ AND SUPERINTENDENTS’ BELIEFS INTENDED FOR SCIENCE TEACHING AND LEARNING. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.36, 153-168.

Kapıcı, Hasan, And Hakan AKÇAY. "COMPARISONS OF SCIENCE TEACHERS’, PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ AND SUPERINTENDENTS’ BELIEFS INTENDED FOR SCIENCE TEACHING AND LEARNING," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.36, 153-168, 2016

Kapıcı, Hasan Ö. And Akçay, Hakan. "COMPARISONS OF SCIENCE TEACHERS’, PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ AND SUPERINTENDENTS’ BELIEFS INTENDED FOR SCIENCE TEACHING AND LEARNING." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.36, pp.153-168, 2016

Kapıcı, H. Ö. And Akçay, H. (2016) . "COMPARISONS OF SCIENCE TEACHERS’, PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ AND SUPERINTENDENTS’ BELIEFS INTENDED FOR SCIENCE TEACHING AND LEARNING." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.36, pp.153-168.

@article{article, author={Hasan Özgür KAPICI And author={Hakan AKÇAY}, title={COMPARISONS OF SCIENCE TEACHERS’, PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ AND SUPERINTENDENTS’ BELIEFS INTENDED FOR SCIENCE TEACHING AND LEARNING}, journal={Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2016, pages={153-168} }