Atıf Formatları
Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabındaki Etkinlik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme (An evaluation on activity design strategies in the 5th graders Turkish workbook)
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. BAŞ Et Al. , "Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabındaki Etkinlik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme (An evaluation on activity design strategies in the 5th graders Turkish workbook)," 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu , Roma, Italy, pp.128, 2017

BAŞ, B. Et Al. 2017. Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabındaki Etkinlik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme (An evaluation on activity design strategies in the 5th graders Turkish workbook). 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu , (Roma, Italy), 128.

BAŞ, B., TURHAN, O., & KARACA, F., (2017). Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabındaki Etkinlik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme (An evaluation on activity design strategies in the 5th graders Turkish workbook) . 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu (pp.128). Roma, Italy

BAŞ, Bayram, Osman TURHAN, And Fatma KARACA TURHAN. "Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabındaki Etkinlik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme (An evaluation on activity design strategies in the 5th graders Turkish workbook)," 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Roma, Italy, 2017

BAŞ, Bayram Et Al. "Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabındaki Etkinlik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme (An evaluation on activity design strategies in the 5th graders Turkish workbook)." 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu , Roma, Italy, pp.128, 2017

BAŞ, B. TURHAN, O. And KARACA, F. (2017) . "Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabındaki Etkinlik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme (An evaluation on activity design strategies in the 5th graders Turkish workbook)." 3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu , Roma, Italy, p.128.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Bayram BAŞ Et Al. }, title={Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabındaki Etkinlik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme (An evaluation on activity design strategies in the 5th graders Turkish workbook)}, congress name={3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu}, city={Roma}, country={Italy}, year={2017}, pages={128} }