Atıf Formatları
Güncel Öğretim Tekniklerinin Türkçeyi Yabanci Dil Olarak Öğrenen B2 Seviyesi Öğrencilerinin Hazırlıklı Konuşma Becerilerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

g. uysal And T. AYTAN, "Güncel Öğretim Tekniklerinin Türkçeyi Yabanci Dil Olarak Öğrenen B2 Seviyesi Öğrencilerinin Hazırlıklı Konuşma Becerilerine Etkisi," Uluslararası Sosyal İnovasyon Kongresi (ISIC) , 2019

uysal, g. And AYTAN, T. 2019. Güncel Öğretim Tekniklerinin Türkçeyi Yabanci Dil Olarak Öğrenen B2 Seviyesi Öğrencilerinin Hazırlıklı Konuşma Becerilerine Etkisi. Uluslararası Sosyal İnovasyon Kongresi (ISIC) .

uysal, g., & AYTAN, T., (2019). Güncel Öğretim Tekniklerinin Türkçeyi Yabanci Dil Olarak Öğrenen B2 Seviyesi Öğrencilerinin Hazırlıklı Konuşma Becerilerine Etkisi . Uluslararası Sosyal İnovasyon Kongresi (ISIC)

uysal, güllü, And Talat AYTAN. "Güncel Öğretim Tekniklerinin Türkçeyi Yabanci Dil Olarak Öğrenen B2 Seviyesi Öğrencilerinin Hazırlıklı Konuşma Becerilerine Etkisi," Uluslararası Sosyal İnovasyon Kongresi (ISIC), 2019

uysal, güllü And AYTAN, Talat. "Güncel Öğretim Tekniklerinin Türkçeyi Yabanci Dil Olarak Öğrenen B2 Seviyesi Öğrencilerinin Hazırlıklı Konuşma Becerilerine Etkisi." Uluslararası Sosyal İnovasyon Kongresi (ISIC) , 2019

uysal, g. And AYTAN, T. (2019) . "Güncel Öğretim Tekniklerinin Türkçeyi Yabanci Dil Olarak Öğrenen B2 Seviyesi Öğrencilerinin Hazırlıklı Konuşma Becerilerine Etkisi." Uluslararası Sosyal İnovasyon Kongresi (ISIC) .

@conferencepaper{conferencepaper, author={güllü uysal And author={Talat AYTAN}, title={Güncel Öğretim Tekniklerinin Türkçeyi Yabanci Dil Olarak Öğrenen B2 Seviyesi Öğrencilerinin Hazırlıklı Konuşma Becerilerine Etkisi}, congress name={Uluslararası Sosyal İnovasyon Kongresi (ISIC)}, city={}, country={}, year={2019}}