E. Öz And S. Alp, "Analitik Hiyerarşi Yöntemi ile Elektronik Market Tercihlerinin İncelenmesi," İstanbul Aydın Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi , vol.2, no.5, pp.114-130, 2010
Öz, E. And Alp, S. 2010. Analitik Hiyerarşi Yöntemi ile Elektronik Market Tercihlerinin İncelenmesi. İstanbul Aydın Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi , vol.2, no.5 , 114-130.
Öz, E., & Alp, S., (2010). Analitik Hiyerarşi Yöntemi ile Elektronik Market Tercihlerinin İncelenmesi. İstanbul Aydın Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi , vol.2, no.5, 114-130.
Öz, Ersoy, And Selçuk ALP. "Analitik Hiyerarşi Yöntemi ile Elektronik Market Tercihlerinin İncelenmesi," İstanbul Aydın Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi , vol.2, no.5, 114-130, 2010
Öz, Ersoy And Alp, Selçuk. "Analitik Hiyerarşi Yöntemi ile Elektronik Market Tercihlerinin İncelenmesi." İstanbul Aydın Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi , vol.2, no.5, pp.114-130, 2010
Öz, E. And Alp, S. (2010) . "Analitik Hiyerarşi Yöntemi ile Elektronik Market Tercihlerinin İncelenmesi." İstanbul Aydın Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi , vol.2, no.5, pp.114-130.
@article{article, author={Ersoy ÖZ And author={Selçuk ALP}, title={Analitik Hiyerarşi Yöntemi ile Elektronik Market Tercihlerinin İncelenmesi}, journal={İstanbul Aydın Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi}, year=2010, pages={114-130} }