L. Altuntaş And Y. ERİŞEN, "İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Matematik DersindeProblem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri İleMatematik Dersine Yönelik Tutum ve Başarıları Arasındakiİlişkinin İncelenmesi," 28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi. ICES-UEBK 2019 , vol.28, no.1, Ankara, Turkey, pp.1325, 2019
Altuntaş, L. And ERİŞEN, Y. 2019. İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Matematik DersindeProblem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri İleMatematik Dersine Yönelik Tutum ve Başarıları Arasındakiİlişkinin İncelenmesi. 28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi. ICES-UEBK 2019 , (Ankara, Turkey), 1325.
Altuntaş, L., & ERİŞEN, Y., (2019). İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Matematik DersindeProblem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri İleMatematik Dersine Yönelik Tutum ve Başarıları Arasındakiİlişkinin İncelenmesi . 28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi. ICES-UEBK 2019 (pp.1325). Ankara, Turkey
Altuntaş, Lütfiye, And Yavuz ERİŞEN. "İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Matematik DersindeProblem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri İleMatematik Dersine Yönelik Tutum ve Başarıları Arasındakiİlişkinin İncelenmesi," 28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi. ICES-UEBK 2019, Ankara, Turkey, 2019
Altuntaş, Lütfiye And ERİŞEN, Yavuz. "İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Matematik DersindeProblem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri İleMatematik Dersine Yönelik Tutum ve Başarıları Arasındakiİlişkinin İncelenmesi." 28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi. ICES-UEBK 2019 , Ankara, Turkey, pp.1325, 2019
Altuntaş, L. And ERİŞEN, Y. (2019) . "İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Matematik DersindeProblem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri İleMatematik Dersine Yönelik Tutum ve Başarıları Arasındakiİlişkinin İncelenmesi." 28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi. ICES-UEBK 2019 , Ankara, Turkey, p.1325.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Lütfiye Altuntaş And author={Yavuz ERİŞEN}, title={İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Matematik DersindeProblem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri İleMatematik Dersine Yönelik Tutum ve Başarıları Arasındakiİlişkinin İncelenmesi}, congress name={28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi. ICES-UEBK 2019}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2019}, pages={1325} }