Atıf Formatları
ARCS Güdüleme Modeline Göre Tasarlanan Eğitsel Yazılımın Öğrenmeye Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. KAYAK And A. Mahiroğlu, "ARCS Güdüleme Modeline Göre Tasarlanan Eğitsel Yazılımın Öğrenmeye Etkisi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, pp.67-88, 2010

KAYAK, S. And Mahiroğlu, A. 2010. ARCS Güdüleme Modeline Göre Tasarlanan Eğitsel Yazılımın Öğrenmeye Etkisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1 , 67-88.

KAYAK, S., & Mahiroğlu, A., (2010). ARCS Güdüleme Modeline Göre Tasarlanan Eğitsel Yazılımın Öğrenmeye Etkisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, 67-88.

KAYAK, Selda, And Ahmet Mahiroğlu. "ARCS Güdüleme Modeline Göre Tasarlanan Eğitsel Yazılımın Öğrenmeye Etkisi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, 67-88, 2010

KAYAK, Selda And Mahiroğlu, Ahmet. "ARCS Güdüleme Modeline Göre Tasarlanan Eğitsel Yazılımın Öğrenmeye Etkisi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, pp.67-88, 2010

KAYAK, S. And Mahiroğlu, A. (2010) . "ARCS Güdüleme Modeline Göre Tasarlanan Eğitsel Yazılımın Öğrenmeye Etkisi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, pp.67-88.

@article{article, author={Selda KAYAK And author={Ahmet Mahiroğlu}, title={ARCS Güdüleme Modeline Göre Tasarlanan Eğitsel Yazılımın Öğrenmeye Etkisi}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2010, pages={67-88} }