Atıf Formatları
Dersliklerde Anlaşılabilirlik Koşulları ve Tip Dersliklerin Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. AKDAĞ And A. Erdem Aknesil, "Dersliklerde Anlaşılabilirlik Koşulları ve Tip Dersliklerin Değerlendirilmesi," 21.Yüzyıla Doğru Eğitim Yapıları Sempozyumu , 1993

AKDAĞ, N. And Erdem Aknesil, A. 1993. Dersliklerde Anlaşılabilirlik Koşulları ve Tip Dersliklerin Değerlendirilmesi. 21.Yüzyıla Doğru Eğitim Yapıları Sempozyumu .

AKDAĞ, N., & Erdem Aknesil, A., (1993). Dersliklerde Anlaşılabilirlik Koşulları ve Tip Dersliklerin Değerlendirilmesi . 21.Yüzyıla Doğru Eğitim Yapıları Sempozyumu

AKDAĞ, Neşe, And Ayşe Erdem Aknesil. "Dersliklerde Anlaşılabilirlik Koşulları ve Tip Dersliklerin Değerlendirilmesi," 21.Yüzyıla Doğru Eğitim Yapıları Sempozyumu, 1993

AKDAĞ, Neşe And Erdem Aknesil, Ayşe E. . "Dersliklerde Anlaşılabilirlik Koşulları ve Tip Dersliklerin Değerlendirilmesi." 21.Yüzyıla Doğru Eğitim Yapıları Sempozyumu , 1993

AKDAĞ, N. And Erdem Aknesil, A. (1993) . "Dersliklerde Anlaşılabilirlik Koşulları ve Tip Dersliklerin Değerlendirilmesi." 21.Yüzyıla Doğru Eğitim Yapıları Sempozyumu .

@conferencepaper{conferencepaper, author={Neşe AKDAĞ And author={Ayşe Erdem Aknesil}, title={Dersliklerde Anlaşılabilirlik Koşulları ve Tip Dersliklerin Değerlendirilmesi}, congress name={21.Yüzyıla Doğru Eğitim Yapıları Sempozyumu}, city={}, country={}, year={1993}}