Atıf Formatları
Freemium Müşterisinin Premiuma Dönüşmesinde Algılanan Değer, Sosyal Etki ve Kişisel Yenilikçiliğin Rolü
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

P. Baydoğan And İ. Kırçova, "Freemium Müşterisinin Premiuma Dönüşmesinde Algılanan Değer, Sosyal Etki ve Kişisel Yenilikçiliğin Rolü," Global Business Research Congress , İstanbul, Turkey, pp.10, 2019

Baydoğan, P. And Kırçova, İ. 2019. Freemium Müşterisinin Premiuma Dönüşmesinde Algılanan Değer, Sosyal Etki ve Kişisel Yenilikçiliğin Rolü. Global Business Research Congress , (İstanbul, Turkey), 10.

Baydoğan, P., & Kırçova, İ., (2019). Freemium Müşterisinin Premiuma Dönüşmesinde Algılanan Değer, Sosyal Etki ve Kişisel Yenilikçiliğin Rolü . Global Business Research Congress (pp.10). İstanbul, Turkey

Baydoğan, Pınar, And İbrahim KIRÇOVA. "Freemium Müşterisinin Premiuma Dönüşmesinde Algılanan Değer, Sosyal Etki ve Kişisel Yenilikçiliğin Rolü," Global Business Research Congress, İstanbul, Turkey, 2019

Baydoğan, Pınar And Kırçova, İbrahim. "Freemium Müşterisinin Premiuma Dönüşmesinde Algılanan Değer, Sosyal Etki ve Kişisel Yenilikçiliğin Rolü." Global Business Research Congress , İstanbul, Turkey, pp.10, 2019

Baydoğan, P. And Kırçova, İ. (2019) . "Freemium Müşterisinin Premiuma Dönüşmesinde Algılanan Değer, Sosyal Etki ve Kişisel Yenilikçiliğin Rolü." Global Business Research Congress , İstanbul, Turkey, p.10.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Pınar Baydoğan And author={İbrahim KIRÇOVA}, title={Freemium Müşterisinin Premiuma Dönüşmesinde Algılanan Değer, Sosyal Etki ve Kişisel Yenilikçiliğin Rolü}, congress name={Global Business Research Congress}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2019}, pages={10} }