Atıf Formatları
Coğrafya Öğretmenlerinin Çevre Bilincini Oluşturma ve Geliştirmedeki Rolü: Diyarbakır Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. KAYA And Y. Gündoğdu, "Coğrafya Öğretmenlerinin Çevre Bilincini Oluşturma ve Geliştirmedeki Rolü: Diyarbakır Örneği," DOĞU COĞRAFYA DERGİSİ , vol.12, no.18, 2007

KAYA, İ. And Gündoğdu, Y. 2007. Coğrafya Öğretmenlerinin Çevre Bilincini Oluşturma ve Geliştirmedeki Rolü: Diyarbakır Örneği. DOĞU COĞRAFYA DERGİSİ , vol.12, no.18 .

KAYA, İ., & Gündoğdu, Y., (2007). Coğrafya Öğretmenlerinin Çevre Bilincini Oluşturma ve Geliştirmedeki Rolü: Diyarbakır Örneği. DOĞU COĞRAFYA DERGİSİ , vol.12, no.18.

KAYA, İlhan, And Yeliz Gündoğdu. "Coğrafya Öğretmenlerinin Çevre Bilincini Oluşturma ve Geliştirmedeki Rolü: Diyarbakır Örneği," DOĞU COĞRAFYA DERGİSİ , vol.12, no.18, 2007

KAYA, İlhan And Gündoğdu, Yeliz. "Coğrafya Öğretmenlerinin Çevre Bilincini Oluşturma ve Geliştirmedeki Rolü: Diyarbakır Örneği." DOĞU COĞRAFYA DERGİSİ , vol.12, no.18, 2007

KAYA, İ. And Gündoğdu, Y. (2007) . "Coğrafya Öğretmenlerinin Çevre Bilincini Oluşturma ve Geliştirmedeki Rolü: Diyarbakır Örneği." DOĞU COĞRAFYA DERGİSİ , vol.12, no.18.

@article{article, author={İlhan KAYA And author={Yeliz Gündoğdu}, title={Coğrafya Öğretmenlerinin Çevre Bilincini Oluşturma ve Geliştirmedeki Rolü: Diyarbakır Örneği}, journal={DOĞU COĞRAFYA DERGİSİ}, year=2007}