M. Doğru Et Al. , "Sınıf Öğretmenlerinin Teknoloji Kullanımına İlişkin Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi," Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , vol.4, no.12, pp.464-472, 2017
Doğru, M. Et Al. 2017. Sınıf Öğretmenlerinin Teknoloji Kullanımına İlişkin Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , vol.4, no.12 , 464-472.
Doğru, M., Şeren, N., & Koçulu, A., (2017). Sınıf Öğretmenlerinin Teknoloji Kullanımına İlişkin Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , vol.4, no.12, 464-472.
Doğru, Mustafa, Nurbanu Şeren, And Aslı KOÇULU. "Sınıf Öğretmenlerinin Teknoloji Kullanımına İlişkin Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi," Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , vol.4, no.12, 464-472, 2017
Doğru, Mustafa Et Al. "Sınıf Öğretmenlerinin Teknoloji Kullanımına İlişkin Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi." Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , vol.4, no.12, pp.464-472, 2017
Doğru, M. Şeren, N. And Koçulu, A. (2017) . "Sınıf Öğretmenlerinin Teknoloji Kullanımına İlişkin Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi." Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) , vol.4, no.12, pp.464-472.
@article{article, author={Mustafa Doğru Et Al. }, title={Sınıf Öğretmenlerinin Teknoloji Kullanımına İlişkin Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi}, journal={Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD)}, year=2017, pages={464-472} }