Atıf Formatları
Yapılandırmacı Eğitim Modeliyle İlköğretim II.Kademe Türkçe Okuma Becerilerinin Kazandırılmasında Türkçe Öğretmenlerinin Kullandıkları Yöntem ve Tekniklerin Yeni Türkçe Programına Uygunluğu
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. AYTAN, "Yapılandırmacı Eğitim Modeliyle İlköğretim II.Kademe Türkçe Okuma Becerilerinin Kazandırılmasında Türkçe Öğretmenlerinin Kullandıkları Yöntem ve Tekniklerin Yeni Türkçe Programına Uygunluğu," IV.Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı , 2011

AYTAN, T. 2011. Yapılandırmacı Eğitim Modeliyle İlköğretim II.Kademe Türkçe Okuma Becerilerinin Kazandırılmasında Türkçe Öğretmenlerinin Kullandıkları Yöntem ve Tekniklerin Yeni Türkçe Programına Uygunluğu. IV.Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı .

AYTAN, T., (2011). Yapılandırmacı Eğitim Modeliyle İlköğretim II.Kademe Türkçe Okuma Becerilerinin Kazandırılmasında Türkçe Öğretmenlerinin Kullandıkları Yöntem ve Tekniklerin Yeni Türkçe Programına Uygunluğu . IV.Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı

AYTAN, Talat. "Yapılandırmacı Eğitim Modeliyle İlköğretim II.Kademe Türkçe Okuma Becerilerinin Kazandırılmasında Türkçe Öğretmenlerinin Kullandıkları Yöntem ve Tekniklerin Yeni Türkçe Programına Uygunluğu," IV.Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, 2011

AYTAN, Talat. "Yapılandırmacı Eğitim Modeliyle İlköğretim II.Kademe Türkçe Okuma Becerilerinin Kazandırılmasında Türkçe Öğretmenlerinin Kullandıkları Yöntem ve Tekniklerin Yeni Türkçe Programına Uygunluğu." IV.Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı , 2011

AYTAN, T. (2011) . "Yapılandırmacı Eğitim Modeliyle İlköğretim II.Kademe Türkçe Okuma Becerilerinin Kazandırılmasında Türkçe Öğretmenlerinin Kullandıkları Yöntem ve Tekniklerin Yeni Türkçe Programına Uygunluğu." IV.Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı .

@conferencepaper{conferencepaper, author={Talat AYTAN}, title={Yapılandırmacı Eğitim Modeliyle İlköğretim II.Kademe Türkçe Okuma Becerilerinin Kazandırılmasında Türkçe Öğretmenlerinin Kullandıkları Yöntem ve Tekniklerin Yeni Türkçe Programına Uygunluğu}, congress name={IV.Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı}, city={}, country={}, year={2011}}