Atıf Formatları
Program Değerlendirme Sürecinde Bireysel Farklılıkların Önemi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. Tuncer And H. KARATAŞ, "Program Değerlendirme Sürecinde Bireysel Farklılıkların Önemi," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, pp.307-312, 2015

Tuncer, B. And KARATAŞ, H. 2015. Program Değerlendirme Sürecinde Bireysel Farklılıkların Önemi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3 , 307-312.

Tuncer, B., & KARATAŞ, H., (2015). Program Değerlendirme Sürecinde Bireysel Farklılıkların Önemi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, 307-312.

Tuncer, Berna, And Hakan KARATAŞ. "Program Değerlendirme Sürecinde Bireysel Farklılıkların Önemi," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, 307-312, 2015

Tuncer, Berna And KARATAŞ, Hakan. "Program Değerlendirme Sürecinde Bireysel Farklılıkların Önemi." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, pp.307-312, 2015

Tuncer, B. And KARATAŞ, H. (2015) . "Program Değerlendirme Sürecinde Bireysel Farklılıkların Önemi." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.3, pp.307-312.

@article{article, author={Berna Tuncer And author={Hakan KARATAŞ}, title={Program Değerlendirme Sürecinde Bireysel Farklılıkların Önemi}, journal={Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi}, year=2015, pages={307-312} }