Atıf Formatları
Öğretmenlik Kariyer Basamakları ve Yazılı Sınavına İlişkin Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri: Neyi, Nasıl Algılıyor, Yorumluyor ve Öneriyorlar?
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. Baş Et Al. , "Öğretmenlik Kariyer Basamakları ve Yazılı Sınavına İlişkin Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri: Neyi, Nasıl Algılıyor, Yorumluyor ve Öneriyorlar?," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.11, no.1, pp.159-177, 2023

Baş, B. Et Al. 2023. Öğretmenlik Kariyer Basamakları ve Yazılı Sınavına İlişkin Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri: Neyi, Nasıl Algılıyor, Yorumluyor ve Öneriyorlar?. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.11, no.1 , 159-177.

Baş, B., Kibar Furtun, M. H., Kapusızoğlu, F., & Aslan, E., (2023). Öğretmenlik Kariyer Basamakları ve Yazılı Sınavına İlişkin Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri: Neyi, Nasıl Algılıyor, Yorumluyor ve Öneriyorlar?. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.11, no.1, 159-177.

Baş, Bayram Et Al. "Öğretmenlik Kariyer Basamakları ve Yazılı Sınavına İlişkin Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri: Neyi, Nasıl Algılıyor, Yorumluyor ve Öneriyorlar?," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.11, no.1, 159-177, 2023

Baş, Bayram Et Al. "Öğretmenlik Kariyer Basamakları ve Yazılı Sınavına İlişkin Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri: Neyi, Nasıl Algılıyor, Yorumluyor ve Öneriyorlar?." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.11, no.1, pp.159-177, 2023

Baş, B. Et Al. (2023) . "Öğretmenlik Kariyer Basamakları ve Yazılı Sınavına İlişkin Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri: Neyi, Nasıl Algılıyor, Yorumluyor ve Öneriyorlar?." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.11, no.1, pp.159-177.

@article{article, author={Bayram BAŞ Et Al. }, title={Öğretmenlik Kariyer Basamakları ve Yazılı Sınavına İlişkin Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri: Neyi, Nasıl Algılıyor, Yorumluyor ve Öneriyorlar?}, journal={Ana Dili Eğitimi Dergisi}, year=2023, pages={159-177} }