E. AKGÜL, "İlköğretim Öğrencilerinin Fen-Teknoloji-Toplum-Çevre (FTTÇ) İlişkisini Algılama Düzeylerinin Tespiti (Kırşehir İli Örneği). Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt 8, Sayı 2, ss. 124-137.," MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.8, no.2, pp.124-137, 2012
AKGÜL, E. 2012. İlköğretim Öğrencilerinin Fen-Teknoloji-Toplum-Çevre (FTTÇ) İlişkisini Algılama Düzeylerinin Tespiti (Kırşehir İli Örneği). Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt 8, Sayı 2, ss. 124-137.. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.8, no.2 , 124-137.
AKGÜL, E., (2012). İlköğretim Öğrencilerinin Fen-Teknoloji-Toplum-Çevre (FTTÇ) İlişkisini Algılama Düzeylerinin Tespiti (Kırşehir İli Örneği). Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt 8, Sayı 2, ss. 124-137.. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.8, no.2, 124-137.
AKGÜL, Esra. "İlköğretim Öğrencilerinin Fen-Teknoloji-Toplum-Çevre (FTTÇ) İlişkisini Algılama Düzeylerinin Tespiti (Kırşehir İli Örneği). Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt 8, Sayı 2, ss. 124-137.," MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.8, no.2, 124-137, 2012
AKGÜL, Esra. "İlköğretim Öğrencilerinin Fen-Teknoloji-Toplum-Çevre (FTTÇ) İlişkisini Algılama Düzeylerinin Tespiti (Kırşehir İli Örneği). Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt 8, Sayı 2, ss. 124-137.." MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.8, no.2, pp.124-137, 2012
AKGÜL, E. (2012) . "İlköğretim Öğrencilerinin Fen-Teknoloji-Toplum-Çevre (FTTÇ) İlişkisini Algılama Düzeylerinin Tespiti (Kırşehir İli Örneği). Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt 8, Sayı 2, ss. 124-137.." MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.8, no.2, pp.124-137.
@article{article, author={Esra AKGÜL}, title={İlköğretim Öğrencilerinin Fen-Teknoloji-Toplum-Çevre (FTTÇ) İlişkisini Algılama Düzeylerinin Tespiti (Kırşehir İli Örneği). Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt 8, Sayı 2, ss. 124-137.}, journal={MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2012, pages={124-137} }