Atıf Formatları
Aktif Öğrenme Tekniklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dinleme Becerisi Başarılarına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. N. KARDAŞ And N. ESENDEMİR, "Aktif Öğrenme Tekniklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dinleme Becerisi Başarılarına Etkisi," ANADOLU ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ , Diyarbakır, Turkey, pp.1140-1146, 2018

KARDAŞ, M. N. And ESENDEMİR, N. 2018. Aktif Öğrenme Tekniklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dinleme Becerisi Başarılarına Etkisi. ANADOLU ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ , (Diyarbakır, Turkey), 1140-1146.

KARDAŞ, M. N., & ESENDEMİR, N., (2018). Aktif Öğrenme Tekniklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dinleme Becerisi Başarılarına Etkisi . ANADOLU ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ (pp.1140-1146). Diyarbakır, Turkey

KARDAŞ, MEHMET, And Nurullah ESENDEMİR. "Aktif Öğrenme Tekniklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dinleme Becerisi Başarılarına Etkisi," ANADOLU ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Diyarbakır, Turkey, 2018

KARDAŞ, MEHMET N. And ESENDEMİR, Nurullah. "Aktif Öğrenme Tekniklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dinleme Becerisi Başarılarına Etkisi." ANADOLU ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ , Diyarbakır, Turkey, pp.1140-1146, 2018

KARDAŞ, M. N. And ESENDEMİR, N. (2018) . "Aktif Öğrenme Tekniklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dinleme Becerisi Başarılarına Etkisi." ANADOLU ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ , Diyarbakır, Turkey, pp.1140-1146.

@conferencepaper{conferencepaper, author={MEHMET NURİ KARDAŞ And author={Nurullah ESENDEMİR}, title={Aktif Öğrenme Tekniklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dinleme Becerisi Başarılarına Etkisi}, congress name={ANADOLU ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ}, city={Diyarbakır}, country={Turkey}, year={2018}, pages={1140-1146} }