Atıf Formatları
İşbirlikli öğrenmede birlikte öğrenme tekniğinin öğrencilerin matematik başarılarına ve işbirliği içinde çalışma becerilerine etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. VARANK, "İşbirlikli öğrenmede birlikte öğrenme tekniğinin öğrencilerin matematik başarılarına ve işbirliği içinde çalışma becerilerine etkisi," İlköğretim Online , vol.6, no.3, pp.323-332, 2007

VARANK, İ. 2007. İşbirlikli öğrenmede birlikte öğrenme tekniğinin öğrencilerin matematik başarılarına ve işbirliği içinde çalışma becerilerine etkisi. İlköğretim Online , vol.6, no.3 , 323-332.

VARANK, İ., (2007). İşbirlikli öğrenmede birlikte öğrenme tekniğinin öğrencilerin matematik başarılarına ve işbirliği içinde çalışma becerilerine etkisi. İlköğretim Online , vol.6, no.3, 323-332.

VARANK, İlhan. "İşbirlikli öğrenmede birlikte öğrenme tekniğinin öğrencilerin matematik başarılarına ve işbirliği içinde çalışma becerilerine etkisi," İlköğretim Online , vol.6, no.3, 323-332, 2007

VARANK, İlhan. "İşbirlikli öğrenmede birlikte öğrenme tekniğinin öğrencilerin matematik başarılarına ve işbirliği içinde çalışma becerilerine etkisi." İlköğretim Online , vol.6, no.3, pp.323-332, 2007

VARANK, İ. (2007) . "İşbirlikli öğrenmede birlikte öğrenme tekniğinin öğrencilerin matematik başarılarına ve işbirliği içinde çalışma becerilerine etkisi." İlköğretim Online , vol.6, no.3, pp.323-332.

@article{article, author={İlhan VARANK}, title={İşbirlikli öğrenmede birlikte öğrenme tekniğinin öğrencilerin matematik başarılarına ve işbirliği içinde çalışma becerilerine etkisi}, journal={İlköğretim Online}, year=2007, pages={323-332} }