A. Balyer, "Yapısalcılık Sonrası Perspektifler: Post-Modernizm ve Eğitim Yönetimi,," In Science Theory in Education , Ankara: Nobel Akademik Yayınları, 2012, pp.179-192.
Balyer, A. Yapısalcılık Sonrası Perspektifler: Post-Modernizm ve Eğitim Yönetimi,. 2012. In Science Theory in Education , Nobel Akademik Yayınları, Ankara, 179-192.
Balyer, A., (2012). Yapısalcılık Sonrası Perspektifler: Post-Modernizm ve Eğitim Yönetimi,. Science Theory in Education (pp.179-192), Ankara: Nobel Akademik Yayınları.
Balyer, Aydın. "Yapısalcılık Sonrası Perspektifler: Post-Modernizm ve Eğitim Yönetimi,." In Science Theory in Education , 179-192. Ankara: Nobel Akademik Yayınları, 2012
Balyer, Aydın. "Yapısalcılık Sonrası Perspektifler: Post-Modernizm ve Eğitim Yönetimi,." Science Theory in Education , Nobel Akademik Yayınları, 2012, pp.179-192.
Balyer, A. (2012) "Yapısalcılık Sonrası Perspektifler: Post-Modernizm ve Eğitim Yönetimi,", Science Theory in Education . Ankara: Nobel Akademik Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={Aydın BALYER}, chaptertitle={Yapısalcılık Sonrası Perspektifler: Post-Modernizm ve Eğitim Yönetimi,}, booktitle={ Science Theory in Education}, publisher={Nobel Akademik Yayınları}, city={Ankara},year={2012} }