İ. Kırçova And Ş. G. Köse, "Televizyon Dizileri ve Filmlerde Ürün Yerleştirmeye Yönelik Genç Tüketicilerin Tutumlarına İlişkin Bir Nitel Araştırma," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.19, pp.51-77, 2017
Kırçova, İ. And Köse, Ş. G. 2017. Televizyon Dizileri ve Filmlerde Ürün Yerleştirmeye Yönelik Genç Tüketicilerin Tutumlarına İlişkin Bir Nitel Araştırma. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.19 , 51-77.
Kırçova, İ., & Köse, Ş. G., (2017). Televizyon Dizileri ve Filmlerde Ürün Yerleştirmeye Yönelik Genç Tüketicilerin Tutumlarına İlişkin Bir Nitel Araştırma. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.19, 51-77.
Kırçova, İbrahim, And Şirin Gizem KÖSE. "Televizyon Dizileri ve Filmlerde Ürün Yerleştirmeye Yönelik Genç Tüketicilerin Tutumlarına İlişkin Bir Nitel Araştırma," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.19, 51-77, 2017
Kırçova, İbrahim And Köse, Şirin G. . "Televizyon Dizileri ve Filmlerde Ürün Yerleştirmeye Yönelik Genç Tüketicilerin Tutumlarına İlişkin Bir Nitel Araştırma." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.19, pp.51-77, 2017
Kırçova, İ. And Köse, Ş. G. (2017) . "Televizyon Dizileri ve Filmlerde Ürün Yerleştirmeye Yönelik Genç Tüketicilerin Tutumlarına İlişkin Bir Nitel Araştırma." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.19, pp.51-77.
@article{article, author={İbrahim KIRÇOVA And author={Şirin Gizem KÖSE}, title={Televizyon Dizileri ve Filmlerde Ürün Yerleştirmeye Yönelik Genç Tüketicilerin Tutumlarına İlişkin Bir Nitel Araştırma}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={51-77} }