Atıf Formatları
Ergenler Kişilik Özelliklerine Uygun Olarak Hangi Öznel İyi Oluşu Artırma Stratejilerini Kullanırlar?
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Eryılmaz, "Ergenler Kişilik Özelliklerine Uygun Olarak Hangi Öznel İyi Oluşu Artırma Stratejilerini Kullanırlar?," KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , vol.23, no.2, pp.797-808, 2015

Eryılmaz, A. 2015. Ergenler Kişilik Özelliklerine Uygun Olarak Hangi Öznel İyi Oluşu Artırma Stratejilerini Kullanırlar?. KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , vol.23, no.2 , 797-808.

Eryılmaz, A., (2015). Ergenler Kişilik Özelliklerine Uygun Olarak Hangi Öznel İyi Oluşu Artırma Stratejilerini Kullanırlar?. KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , vol.23, no.2, 797-808.

Eryılmaz, Ali. "Ergenler Kişilik Özelliklerine Uygun Olarak Hangi Öznel İyi Oluşu Artırma Stratejilerini Kullanırlar?," KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , vol.23, no.2, 797-808, 2015

Eryılmaz, Ali. "Ergenler Kişilik Özelliklerine Uygun Olarak Hangi Öznel İyi Oluşu Artırma Stratejilerini Kullanırlar?." KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , vol.23, no.2, pp.797-808, 2015

Eryılmaz, A. (2015) . "Ergenler Kişilik Özelliklerine Uygun Olarak Hangi Öznel İyi Oluşu Artırma Stratejilerini Kullanırlar?." KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , vol.23, no.2, pp.797-808.

@article{article, author={Ali ERYILMAZ}, title={Ergenler Kişilik Özelliklerine Uygun Olarak Hangi Öznel İyi Oluşu Artırma Stratejilerini Kullanırlar?}, journal={KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ}, year=2015, pages={797-808} }