Atıf Formatları
Meyve Suyu Sektöründeki Mağaza Markalı Ürünlerin Algılanmasına İlişkin Bir Çalışma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

K. Kurtuluş Et Al. , "Meyve Suyu Sektöründeki Mağaza Markalı Ürünlerin Algılanmasına İlişkin Bir Çalışma," 11.Ulusal Pazarlama Kongresi , no.11, İzmir, Turkey, pp.223-249, 2006

Kurtuluş, K. Et Al. 2006. Meyve Suyu Sektöründeki Mağaza Markalı Ürünlerin Algılanmasına İlişkin Bir Çalışma. 11.Ulusal Pazarlama Kongresi , (İzmir, Turkey), 223-249.

Kurtuluş, K., OZANSOY ÇADIRCI, T., & Başfırıncı, Ç., (2006). Meyve Suyu Sektöründeki Mağaza Markalı Ürünlerin Algılanmasına İlişkin Bir Çalışma . 11.Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.223-249). İzmir, Turkey

Kurtuluş, Kemal, Tuğçe OZANSOY ÇADIRCI, And Çiğdem Başfırıncı. "Meyve Suyu Sektöründeki Mağaza Markalı Ürünlerin Algılanmasına İlişkin Bir Çalışma," 11.Ulusal Pazarlama Kongresi, İzmir, Turkey, 2006

Kurtuluş, Kemal Et Al. "Meyve Suyu Sektöründeki Mağaza Markalı Ürünlerin Algılanmasına İlişkin Bir Çalışma." 11.Ulusal Pazarlama Kongresi , İzmir, Turkey, pp.223-249, 2006

Kurtuluş, K. OZANSOY ÇADIRCI, T. And Başfırıncı, Ç. (2006) . "Meyve Suyu Sektöründeki Mağaza Markalı Ürünlerin Algılanmasına İlişkin Bir Çalışma." 11.Ulusal Pazarlama Kongresi , İzmir, Turkey, pp.223-249.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Kemal Kurtuluş Et Al. }, title={Meyve Suyu Sektöründeki Mağaza Markalı Ürünlerin Algılanmasına İlişkin Bir Çalışma}, congress name={11.Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2006}, pages={223-249} }