B. Sarısoy And Y. Erişen, "Designing, implementing and evaluating emotıonal intelligence skill training program for teachers Öğretmenler için duygusal zekâ becerileri eğitim programının tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi," Elementary Education Online , vol.17, no.4, pp.2188-2215, 2018
Sarısoy, B. And Erişen, Y. 2018. Designing, implementing and evaluating emotıonal intelligence skill training program for teachers Öğretmenler için duygusal zekâ becerileri eğitim programının tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi. Elementary Education Online , vol.17, no.4 , 2188-2215.
Sarısoy, B., & Erişen, Y., (2018). Designing, implementing and evaluating emotıonal intelligence skill training program for teachers Öğretmenler için duygusal zekâ becerileri eğitim programının tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi. Elementary Education Online , vol.17, no.4, 2188-2215.
Sarısoy, Barış, And Yavuz ERİŞEN. "Designing, implementing and evaluating emotıonal intelligence skill training program for teachers Öğretmenler için duygusal zekâ becerileri eğitim programının tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi," Elementary Education Online , vol.17, no.4, 2188-2215, 2018
Sarısoy, Barış And Erişen, Yavuz. "Designing, implementing and evaluating emotıonal intelligence skill training program for teachers Öğretmenler için duygusal zekâ becerileri eğitim programının tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi." Elementary Education Online , vol.17, no.4, pp.2188-2215, 2018
Sarısoy, B. And Erişen, Y. (2018) . "Designing, implementing and evaluating emotıonal intelligence skill training program for teachers Öğretmenler için duygusal zekâ becerileri eğitim programının tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi." Elementary Education Online , vol.17, no.4, pp.2188-2215.
@article{article, author={Barış Sarısoy And author={Yavuz ERİŞEN}, title={Designing, implementing and evaluating emotıonal intelligence skill training program for teachers Öğretmenler için duygusal zekâ becerileri eğitim programının tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi}, journal={Elementary Education Online}, year=2018, pages={2188-2215} }