E. Ö. Aybar And İ. Kırçova, "B2B Pazarda Marka Sadakati: Ticari Taksilerde Bir Uygulama," Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.4, pp.38-46, 2017
Aybar, E. Ö. And Kırçova, İ. 2017. B2B Pazarda Marka Sadakati: Ticari Taksilerde Bir Uygulama. Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.4 , 38-46.
Aybar, E. Ö., & Kırçova, İ., (2017). B2B Pazarda Marka Sadakati: Ticari Taksilerde Bir Uygulama. Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.4, 38-46.
Aybar, Eda, And İbrahim KIRÇOVA. "B2B Pazarda Marka Sadakati: Ticari Taksilerde Bir Uygulama," Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.4, 38-46, 2017
Aybar, Eda Ö. And Kırçova, İbrahim. "B2B Pazarda Marka Sadakati: Ticari Taksilerde Bir Uygulama." Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.4, pp.38-46, 2017
Aybar, E. Ö. And Kırçova, İ. (2017) . "B2B Pazarda Marka Sadakati: Ticari Taksilerde Bir Uygulama." Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.4, pp.38-46.
@article{article, author={Eda Özgül Aybar And author={İbrahim KIRÇOVA}, title={B2B Pazarda Marka Sadakati: Ticari Taksilerde Bir Uygulama}, journal={Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={38-46} }