M. ŞEKER, "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenme Stillerinin Kullanılmasının Öğrencilerin Kavram Yanılgıları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi," SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.6, no.1, pp.308-325, 2011
ŞEKER, M. 2011. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenme Stillerinin Kullanılmasının Öğrencilerin Kavram Yanılgıları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi. SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.6, no.1 , 308-325.
ŞEKER, M., (2011). Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenme Stillerinin Kullanılmasının Öğrencilerin Kavram Yanılgıları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi. SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.6, no.1, 308-325.
ŞEKER, Mustafa. "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenme Stillerinin Kullanılmasının Öğrencilerin Kavram Yanılgıları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi," SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.6, no.1, 308-325, 2011
ŞEKER, Mustafa. "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenme Stillerinin Kullanılmasının Öğrencilerin Kavram Yanılgıları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi." SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.6, no.1, pp.308-325, 2011
ŞEKER, M. (2011) . "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenme Stillerinin Kullanılmasının Öğrencilerin Kavram Yanılgıları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi." SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.6, no.1, pp.308-325.
@article{article, author={Mustafa ŞEKER}, title={Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenme Stillerinin Kullanılmasının Öğrencilerin Kavram Yanılgıları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi}, journal={SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ}, year=2011, pages={308-325} }